اس ام اس خیانت و غمگینانه
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,

میدونی فرق تو با روز چیه ؟ روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه اما تو همینجوری ماهی ! آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد / آمدم تا از سر دلتنگی ام / گریه ی تلخی در آغوشت کنم اما نشد / نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم / سعی کردم فراموشت کنم ، اما نشد . هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، آنگاه خواهی دانست چقدر دوستت دارم ! مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی تاریخی است . چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟ / چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟ تو مثل شمعدانی ها پر از رازی و زیبایی / و من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز می گردد / که تو یک شب بگویی دوستم داری تو ، می دانم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

غزل غزل به یاد تو / قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو . میدونی چندتا دوستت دارم ؟ یه دونه ولی مردونه ! چندیست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم چشم به راهت شده ام / این را تو بدان اگر بمیرم روزی / مسئول تویی که من فدایت شده ام .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: